sobota, 13 lutego 2010

Mhm... Tak to jest jak się zaczyna pisać bloga i nie wiadomo jak zacząć.
Jako że nie wszyscy są wtajemniczeni w arcytajemniczy szyfr oazowy, postanowiłam zamieścić kilka wyjaśnień. Oczywiście, aby dowiedzieć się czym jest Oaza, najlepiej wejść na stronę www.oaza.pl. W skrócie można powiedzieć, że zadaniem naszego ruchu jest pogłębienie duchowości wśród chrześcijan (nie tylko młodzieży). W tym celu co roku wyjeżdżamy w wakacje na rekolekcje:
Oaza Dzieci Bożych, dla uczniów podstawówki
OND czyli Oaza Nowej Drogi dla gimnazjalistów
ONŻ czyli Oaza Nowego Życia dla licealistów i starszych.
Istnieje również odłam Oazy zwany Domowym Kościołem, do którego należą rodziny.
W czasie roku szkolnego czasami są organizowane tzw. OM-y czyli Oazy Modlitwy. Są to najczęściej wyjazdy weekendowe, podczas których uczmy się modlić. Ludzie spoza oazy też mogą w nich uczestniczyć.

I najważniejsze!!! Podczas ewangelizacji spotykamy często ludzi, którzy uważają nas za sektę. W żadnym wypadku. Nie tylko w sektach ludzie czytają Biblię i się modlą. Tak na dobrą sprawę każdy katolik powinien to robić.
To tyle tytułem wstępu. Jeśli coś źle napisałam, proszę mnie skorygować:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz