niedziela, 20 czerwca 2010

Wakacje tuż tuż!

A już za nami przedwakacyjny dzień wspólnoty, który zgodnie ze zwyczajem odbył się w naszej parafii. Co prawda pogoda nam nie dopisywała (deszcz nie mógł się zdecydować czy ma padać, czy nie), ale odtańczyliśmy rytualne tańce i tuż po 15 udaliśmy się do kościoła na Mszę Świętą. Tam rozdzieliliśmy się na poszczególne oazy rekolekcyjne i zaśpiewaliśmy piosenkę roku 2010/2011 (każdego roku jest konkurs na nową piosenkę). Jako że jest ona bardzo piękna, postanowiłam ją tu umieścić:

Myślę, ze przyda się podczas oaz wakacyjnych:)Tekst można znaleźć na http://www.oaza.telzam.com.pl/aktualnoci-i-ogoszenia/145-piosenka-roku-20102011

Czy słyszeliście kiedykolwiek o Diakonii Misyjnej Ruchu Światło-Życie? Bo ja, aż do dzisiaj, nie. Otóż istnieje taka diakonia i organizuje misje w Kazachstanie, na Ukrainie... Najlepiej wejdźcie na www.misje.oaza.pl chociaż jest to strona jeszcze niedokończona. Ale polecam poczytać.

Jak już wspominałam, proponuję wyjazd wakacyjny do Taize w dniach 30.07-9.08.2010. Nie mam zbyt dokładnych informacji na ten temat; postaram się wkrótce je zdobyć i napisać na blogu. Na razie po prostu poczytajcie na www.przyjacieletaize.pl ( w poniedziałek wybieram się na modlitwę w parafii Ewangelicko-Reformowanej (Al. Solidarności 74) o godz. 19.00).

Obiecałam nie wstawiać zdjęcia, ale muszę wspomnieć o naszej wyprawie do letniego teatru w Parku Sowińskiego na spektakl Teatru Kwadrat "Co ja panu zrobiłem, Pignon?"

Pragnę zaznaczyć, że nic by się nie udało bez Ewy. I jej cudownego pomysłu na wzięcie karimat i koca. Mi się bardzo podobało. Mam nadzieję, ze wkrótce powtórzymy taki wypad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz